Többet fogysz alvás közben, Fogyjon el alvás közben

Hogyan lehet lefogyni alvás közben - a zsírégető alvási pozíciók

Kezdőlap Fogyjon el alvás közben Fogyás alvás közben ez álomnak hangzik: kényelmesen feküdjön le a puha ágyban, álmodjon néhány órát, és reggel felfrissülve ébredjen fel, és kissé könnyebben felébredjen.

Sajnos ez az ötlet az emberek többségének álma marad.

A szokások megváltoztathatják az alvás minőségét

A kellemetlen zsírlerakódások biztosan nem múlnak el egyedül alvás közben és minden cselekedet nélkül. Mégis létezik olyan étrend, amely alvás közben fogyást ígér.

Elvük egyszerű: reggel szénhidrát, ebédre vegyes étel, este fehérje. De alvás közben lefogyni olyan könnyű? Az alvás közbeni karcsú étrend elve A diéta ötlet, amely állítólag lehetővé teszi, hogy lefogyjon alvás közben, ezen alapul, bizonyos tápanyagok megfelelő időben történő bevétele. A koncepciót Dr. Detlef Pape "Slim in Sleep" kedvező néven.

Kevesebb alvás, nagyobb étvágy?

E mögött egy fogyókúrás módszer áll, amelynek alapja A bioritmus és az inzulinszint figyelembevétele alapú. Ennek a koncepciónak az alapötlete egyfajta Étel kombinálása, ennek eredményeként elő kell segíteni az éjszakai zsírégetést.

magas rosttartalmú ételek fogyás

Hogyan éget a test alvás közben: Míg éjszaka pihenni jövünk, hogy kikapcsolódjunk és feltöltsük az akkumulátort, testünk továbbra is stabilan dolgozik. Sejtjeink megjavulnak, a toxinokat leszűrjük és eltávolítjuk.

Az alvás az egyik legfontosabb összetevője a fogyásnak - ezt sokan, sok helyen leírták már, de az ember azt gondolná, igazából nem olyan fontos, hogy 6 vagy 7 órát alszik esténként, pedig kilók múlhatnak rajta. Kutatások igazolják, hogy azok a nők, akik 5 órát vagy annál kevesebbet alszanak éjszaka, többet nyomnak, mint azok, akik 7 órát vagy annál többet. Az egyik legátfogóbb tanulmány ebben a témában 16 éven keresztül figyelte a részt vevő nők alvási szokásait, és megdöbbentő eredményre jutott. A több mint 70 ezer középkorú nő adatait vizsgáló, 16 éves kutatás, persze, azt is hozzáteszi, hogy azok, akik keveset aludtak, általában magasabb kezdősúllyal is rendelkeztek.

Testünknek energiára van szüksége ezekhez a folyamatokhoz, amelyet a meglévő zsírtartalékokból nyer. Ennek megfelelően szükséges, hogy testünk kellő mértékben el tudja magát szentelni ezeknek a feladatoknak.

legjobb adaptogén gyógynövények a fogyáshoz

Mindenekelőtt elegendő alvásra van szüksége ahhoz legalább hat, még jobb éjszakai nyolc óra. Ugyanolyan fontos enyhíteni az emésztőrendszerünket, hogy a test ne legyen túl elfoglalt többet fogysz alvás közben élelmiszer emésztésével.

  1. Miért fogysz alvás közben Fogyás alvás közben? | TermészetGyógyász Magazin
  2. Érdemes átgondolnia, mennyit és hogyan alszik.
  3. Egyik kiválóan felépített étrend vagy jól összeállított edzésterv sem tudja helyettesíteni a jó minőségű alvást!
  4. Fogyni alvás közben Így karcsú alvás közben nu3
  5. Végre itt a jó idő, egyre kevesebb réteg ruhát kell hordanunk és lassan, de biztosan beindul a strandszezon.
  6. A jó alvás segíthet a fogyásban is | Well&fit

A megfelelő étrend a megfelelő időben számít! Azt a fázist, amelyben testünk zsíréget, hatékonyan kell használni alvás közbeni fogyáshoz.

Ezért játszik a mieink Bioritmus az étrend koncepciójának központi szerepe, ahogyan az egészséges étrend és a testmozgás is nélkülözhetetlen az alvás közbeni fogyáshoz.

Hogyan lehet lefogyni alvás közben

Ezért van néhány fontos elv, amelyet szem előtt kell tartani. Első prioritás a megfelelő ételek fogyasztása a nap megfelelő órájában.

De természetesen sokkal többet jelent a fogyás alvás közben. A koncepció szerint dr. A Pape állítólag a szervezet saját hormonjait, főleg az inzulint "irányítja".

különféle fogyási tippeket

Az endogén inzulin hormon feladata többek között a glükóz felszívódásának felgyorsítása és ezáltal a vércukorszint csökkentése.

Tehát szénhidrátokat tartalmazó étkezés után több inzulin szabadul fel a hasnyálmirigyből a kialakult vércukor lebontása érdekében.

Az alvás közbeni karcsú étrend elve

Feladata a zsír és a fehérje hasznosítása is. Detlef Pape szerint ha egy szénhidrátban gazdag vacsora után többet fogysz alvás közben a cukor, ez megakadályozhatja a zsírégetést - amit alvás közbeni fogyásának módszerével meg kell akadályoznia.

a cigiktől lefogy

Az úgynevezett Inzulin ételek kombinálása alapja az inzulinszint lehető legalacsonyabb szinten tartása, és ezáltal közvetett módon megkönnyíti a szervezet saját zsírégetését. Ez döntő fontosságú, Kombinálja ennek megfelelően az étrendből származó szénhidrátokat és fehérjét.

Olvassa el is