F faktor diéta. Mi az F-faktor étrend, és biztonságos-e? - EgészségBlog

A Tanya Zuckerbrot híresség-dietetikus által létrehozott étrend meglehetősen sok vitát váltott ki.

f faktor diéta nem kívánt fogyás okai

Az F-Faktor-diéta nem új keletű: Zuckerbrot, ban kiadta az F-faktor diéta című könyvét: Fedezze fel a tartós fogyás titkát címmel. Először is, kétféle rost létezik. Van oldható rost, amely vízben oldódik, gélszerű anyagot képez, és állítólag segít csökkenteni a vér koleszterin- és glükóz szintünket. Oldható rost található a zabban, a borsóban, a babban, az almában, a citrusfélékben, a sárgarépában, az árpában.

f faktor diéta elégetni akarom a zsíromat

Aztán van egy oldhatatlan rost, amely elősegíti a bélmozgást, ami nagyszerű székrekedés vagy szabálytalan széklet esetén, és megtalálható a teljes kiőrlésű lisztben, a búzakorpában, a dióban, a babban és a rostos zöldségekben. Mivel emésztőrendszerünk nem tudja lebontani a rostokat energiává, ez is segít abban, hogy jóllakjunk.

A sikeres diéta titka - 2015.02.18. - furedivizek.hu

Az F-Faktor étrend arra ösztönzi a követőit, hogy fogyasszák a rostokat és a nettó szénhidrátokat, ugyanakkor ajánlásokat tartalmaz a napi f faktor diéta zsírgadatokról, valamint a fehérjebevitelről, amit minden étkezéskor kell fogyasztani. A dietetikusok nem javasolják az F-Faktor diéta kipróbálását, elsősorban a javasoltnál alacsonyabb kalóriaszám és egy tápanyag hangsúlyozása miatt.

f faktor diéta bomba karcsúsító

Ha valaki egy adott tápanyagra koncentrálódik, jellemző, hogy más területeken hiány alakul ki. Ez különösen akkor igaz, ha túl sok rostot fogyasztunk, hiszen érezhetjük magunkat jóllakottan, de nem leszünk megfelelően táplálva. Más szavakkal, ha túlságosan megtelünk a rostban gazdag ételekkel, akkor előfordulhat, hogy nem lesz hely a megfelelő fehérje- zsír- és keményítőtartalmú szénhidrátoknak.

f faktor diéta normál fogyás kg

És bár a sok rost fogyasztása egészséges választás, az F-Faktor nem találta ki ennek a megfelelő eloszlatását azt étrendben. Azt is érdemes f faktor diéta, hogy a túl sok egy dologból — még ha az olyasmi is, mint a rost — nem mindig jó.

f faktor diéta hogyan lehet gyorsan karcsúsítani a hasi zsírokat

Noha a rostok jót tesznek nekünk, nem mindenki képes elviselni az F-faktor étrendben megadott a mennyiséget, és náluk a túl sok rost csúnya mellékhatáshoz vezethet. Többek között okozhat GI-zavarokat, például puffadást, hasi fájdalmat és székrekedést is… És ha már itt tartunk, bár rövid távon biztosan fogyáshoz vezet, hosszútávon ez már nem feltétlenül mondható el — mondják a szakemberek.

f faktor diéta zsírégető zóna garmin

További a témáról